یوز ایرانی

یوز ایرانی

یوز ایرانی

یوز ایرانی

تعمیرگاه سیار

تعمیرگاه سیار

این که در محلی دور از تعمیرگاه خودرو دچار مشکل شود و توانایی حرکت نداشته باشد و بنابراین نتوان به واسطه‌ی آن به یک تعمیرگاه رسید و مشکل را حل کرد وضعیت بدی است که واقعاً هیچ کس آن را خوش نمی‌دارد. اما خبر خوب این است که با استفاده از خدمات تعمیرگاه سیار دیگر نباید دغدغه‌ای از این بابت داشت. هر مشکلی که در خودرو به وجود آید صرفِ یک تلفن کافی است تا متخصص تعمیر خودروی مورد نظر با دارا بودن تخصص و تجربه‌ای بسیار در محل حاضر شود و مشکل را پیدا کرده و در صدد رفع‌اش بر آید. برای استفاده از خدمات تعمیرگاه سیار می‌توانید با ایمن ران تماس بگیرید. حتی برای خرید سفارشی خودرو در هر جای تهران که باشید متخصص خود را به محل‌تان خواهد رساند. از جمله خدماتی که توسط ایمن ران جهت تعمیر خودرو در محل ارائه می‌شوند می‌توان از موارد زیر نام برد: پنچرگیری و تعویض لاستیک در صورتی که لاستیک خودرو با مشکل مواجه شود و یا دچار پنچری گردد و خود شما نتوانید پنچری آن را حل کنید، می‌توانید با ایمن ران تماس بگیرید. تعمیرکار متخصص در اسرع وقت جهت پنچرگیری و یا تعویض لاستیک خود را به محل خواهد رساند. کارشناسی-خودرو-ایمن-ران-BMW-به-رنگ-سفید تعویض روغن و فیلترها تعمیرگاه سیارتعویض روغن و فیلترها دیگر خدمتی است که در زمره‌ی خدمات ایمن ران در راستای تعمیرگاه سیار قرار دارد. کلیه‌ی فرآیند تعویض روغن و فیلترها در برابر چشمان‌تان انجام خواهد گرفت. عیب یابی سیستم برقی خودرو با استفاده از دیاگ Launch 2018 چنان‌چه مشکلی در سیستم برقی خودرو به وجود آمده باشد در هر کجا که باشید متخصص با حضور در محل‌تان و به واسطه‌ی استفاده از دستگاه دیاگ Launch 2018 اقدام به عیب یابی سیستم برقی کرده و پس از یافتن عیب اصلی درصدد برطرف کردن مشکل برخواهد آمد. بنابراین هر کجا که بودید، چنان چه گمان کردید که در سیستم برقی خودرو مشکلی به وجود آمده نگران نشوید، فقط با ایمن ران تماس بگیرید. تعمیر موتور بله تعمیر موتور نیز از جمله خدمات ایمن ران در راستای تعمیرگاه سیار است. هر گونه مشکلی که در موتور خودرو به وجود آمده باشد با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات توسط متخصص مجرب برطرف خواهد شد. تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی مشکل در گیربکس گاه موجب می‌شود که امکان ادامه‌ی حرکت از خودرو سلب شود و نتیجتاً راننده نتواند خودروی خود را جهت تعمیر و رفع مشکل به نزدیک‌ترین تعمیرگاه ببرد. اما از این بابت نیز نباید نگران شد، هیچ نیازی به بوکسل کردن خودرو نیست. تعمیرکار جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی در محلی که خودروی شما قرار دارد حضور پیدا خواهد کرد. البته برای حضور تعمیرکار باید فقط یک تماس کوتاه با ایمن ران داشته باشید.

تعمیر جلوبندی

افزون بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد تعمیر جلوبندی دیگر سرویسی است که می‌توانید در محل از آن بهره ببرید. تعمیر سیستم ترمز سیستم ترمز از جمله حیاتی‌ترین سیستم‌های خودرو است و در صورتی که کوچک‌ترین مشکلی در آن وجود داشته باشد باید از سر احتیاط در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع مشکل آن اقدام کرد. اگر در هر مکان و هر زمان سیستم ترمز خودروی‌تان با مشکل مواجه شد نیز می‌توانید روی ایمن ران حساب کنید. تعمیر سیستم فرمان و در آخر آن که مشکلات مربوط به سیستم فرمان نیز در محل توسط متخصص مجرب و کاربلد قابل رفع هستند. خلاصه هر نوع مشکلی که در خودرو به وجود آمد و در هر کجای تهران که بودید نگران نشوید، بلکه برای بهره بردن از خدمات تعمیرگاه سیار با ایمن ران تماس بگیرید.

کارشناسی-خودرو-ساندرا-اسنپ-وی-به-رنگ-قرمز

مقدمه ای بر کارشناسی قیمت خودرو تیولی | کارشناس قیمت تیولی

در خرید خودرو مهم ترین کاری که باید صورت بگیرد انجام یک تعرفه کارشناسی خودرو دقیق است که می تواند در تعیین قیمت خودرو بسیار ضروری و مهم باشد. وجود یک کارشناس قیمت خودرو تیولی در حین معامله کمک می کند که فرد انتخاب مناسب و به صرفه ای را با توجه به نکاتی که کارشناس ارائه می دهد داشته باشد. معمولا تعیین قیمت مناسب برای خودرو یکی از جمله مواردی است که بیشتر افراد سود جو در این معاملات خود را خبره این کار می دانند و تمامی قیمت هایی که بروی خودرو تعیین می کنند نظر شخص دیگری را قبول ندارند؛ و از همین رو هم قیمت تعیین شده توسط این افراد همیشه به نفع خودشان است و باعث زیان مالی برای فروشنده و خریدار می شود برای همین است که در انجام این معاملات ضرورت استفاده از کارشناسی قیمت خودرو تیولی در معاملات این خودرو بسیار زیاد است.    

تاریخچه خودرو تیولی

یکی از شرکت های خودرو سازی معروف در دنیا کمپانی سانگ یانگ است که قدمتی به اندازه تاریخ خودرو سازی کره جنوبی و دیگر برند های مطرح این کشور را دارد این شرکت از زمان تأسیس ۱۹۵۴ تاکنون ، فراز و نشیب ‌های زیادی را تجربه کرده است. یکی از تولیدات بسیار زیبای این شرکت تیولی است که امروزه در بازار جهانی، مدل تیوولی مهم‌ ترین و شناخته ‌شده ‌ترین محصول سانگ یانگ است. درباره سانگ یانگ تیوولی باید بگوییم که این خودرو یک کراس اوور کامپکت کره‌ای است که در سال 2015 برای بازار کره جنوبی معرفی و در حال حاضر هم بر روی خط تولید کمپانی کره‌ای قرار دارد. کارشناسی-خودرو-ایمن-ران-تیولی-به-رنگ-سفید همان طور که گفتیم تیوولی یکی از محبوب ‌ترین و پرفروش‌ ترین خودرو های سانگ یانگ به شمار می ‌رود. سانگ یانگ تیوولی در سال 2016 توسط رامک خودرو وارد بازار ایران شد و به سرعت به محبوبیت بالایی بین خریداران ایرانی پیدا کرد.

کارشناسی-خودرو-ساندرا-اسنپ-وی-به-رنگ-سیاه

کارشناسی قیمت خودرو تیولی | کارشناسی قیمت تیولی

از آن جایی که تعرفه خرید سفارشی خودرو خارجی بسیار بالا است و در صورت انتخاب و خرید این نوع خودرو ها مطمئنا نیاز به وجود یک فرد متخصص در این زمینه بسیار حائز اهمیت است از همین رو و برای حل این موارد است که مراکز زیادی با عنوان کارشناسی خودرو فعالیت می کنند. ممکن است که شما هزینه بسیار بالایی را برای خرید یک خودرو خارج پرداخت کنید اما مدتی بعد متوجه شوید که این خودرو دارای ایرادات بسیار زیادی است مطمئنا شما با یک ضرر مالی بسیار بالایی روبه رو خواهید شد. شما می توانید که با استفاده از کارشناس قیمت خودرو تیولی ابتدا قیمت واقعی خودرو را به دست بیاورید و نکته مهم این که علاوه بر اطلاع از قیمت با توجه به کارشناسی های صورت گرفته اطلاعات کاملی را درباره خودرو به دست می آورید از قبیل میزان رنگ خودگی ، میزان کارکرد ، فنی ، آپشن ها و . . . که تمامی این موارد در تعیین قیمت کارشناسی خودرو تیولی بسیار موثر است.

آینه برقی خودرو در یک نگاه

آینه برقی، قابلیت تنظیم آینه های جانبی برای دید بهتر راننده، توسط‌ دکمه های کنار فرمان یا کنار دستگیره را فراهم می آورد. با دکمه مستطیلی شکل آینه برقی میتوانید تنظیم کنید که قصد تنظیم آینه راست یا چپ را دارید و سپس بعد از آن با دکمه بعدی که عموما دایره ای شکل می باشد، میزان انحنای آینه را با توجه به دید راننده به صورت کاملا الکترونیکی تنظیم فرمایید . در هنگام پارک خودرو نیز به کمک آینه سمت راست می توان موانعی از قبیل بلوک سیمانی و میله های محدود کننده و جوهای آب و … را به راحتی تشخیص داد و بدون آسب رساندن به خودرو آن را پار ک کرد. توجه داشته باشید که تنظیم صحیح و درست آینه های داخلی خودرو و بغل می تواند از هزاران تصادف کوچک و بزرگ جلوگیری کند.

انواع آینه خودرو

آینه های خودرو معمولا در طرح های متنوعی ساخته، طراحی و تولید می شوند. از نظر نوع عملکرد و مکانیزم آینه های جانبی خودرو به دو دسته الکتریکی و مکانیکی طراحی و تولید می شوند، آینه های مکانیکی انواع مختلفی دارد و آینه های الکتریکی یا آینه های برقی نیز در نوع خود انواع مختلفی دارند.

ساختار فنی آینه برقی

1.قاب آینه: قاب آینه برقی خودرو متناسب با رنگ خودرو در رنگ بندی های مختلفی طرحی و تولید می شوند. معمولا جنس قاب آینه از کائوچو یا پلاستیک فشرده انتخاب می شود. 2. آینه: آینه شیشه ی جیوه اندودی است که معمولا در داخل قاب بیرونی نصب می شود. 3.موتور الکتریکی: در ساختمان آینه های برقی از دو الکترو موتور کوچک استفاده می شود.  

کارواش نانو

این که آدم مجبور نباشد جهت شست‌و‌شوی خودرو به محل کارواش برود بلکه خودرو در محل و با حضور کارواش سیار مورد شست‌وشو قرار گیرد وضعیتی است که گمان نمی‌کنم کسی طالب آن نباشد. کارواش نانو این وضعیت را فراهم می‌آورد. با استفاده از کارواش نانو می‌توان در محل شاهد شست و شوی خودرو بود. اما نکته‌ی جالب این است که در روش کارواش نانو از آب برای شست و شوی خودرو استفاده نمی‌شود بلکه از مواد نانو جهت رفع آلودگی و گرد و غبار از روی بدنه‌ی خودرو استفاده می‌گردد.

کارواش نانوکارواش بدون آب

در کارواشِ نانو یا نانو کارواش عملیات شست و شوی خودرو نه به وسیله‌ی آب بلکه به وسیله‌ی موادی که از طریق فناوری نانو طراحی شده‌اند صورت می‌گیرد. جالب است بدانید که نانو کارواش نسبت به کارواش با آب مزایای متعددی دارد از جمله: کارواشِ نانو از پوسیدگی بدنه‌ی خودرو جلوگیری می‌کند. به واسطه‌ی انجام کارواش نانو بدنه در برابر مات شدگیِ ناشی از عوامل محیطی محافظت خواهد شد. ضمناً کارواش نانو به نسبت کاروش با آب شست و شوی رهتری را انجام داده و همچنین ماندگاری بهتری نیز دارد. نتیجه این است که به واسطه‌ی کارواش نانو خودرو دیرتر نیاز به شست و شوی دوباره پیدا می کند. و آخر آن که امکان شستشو در محل مشتری به واسطه‌ی کارواش نانو فراهم می‌باشد. خلاصه آن که در نانو کارواش بدون استفاده از آب و صرفاً با استفاده از مواد نانو می‌توان بدنه‌ی خودرو را جلایی تازه بخشید و آلودگی و کثافات را از آن دور کرد. گفتنی است که مواد نانو در نانو کارواش به خوبی در ابعادی بسیار کوچک در سطوح بدنه نفوذ کرده و موجب از بین رفتن کوچک‌ترین و ریزترین جرم‌ها می‌شوند. کارواش نانونظافت داخل اتاق با استفاده از جاروبرقی و واکس آن چه که در بالا به عنوان مزایای کارواش نانو ذکر شدند بخشی از مزایای این نوع کارواش هستند. در صورتی که با ما جهت انجام کارواش در محل تماس بگیرید خودروی‌تان پس از شستشوی بیرونی در داخل نیز مورد نظافت قرار می‌گیرد. نظافت داخل اتاق خودرو به واسطه‌ی جاروبرقی و واکس صورت گرفته و به واسطه‌ی این روش اتاق خودرو کاملاً عاری از آلودگی می‌شود. آن چه که در این نوشتار در راستای کارواش نانو گفتیم زمانی به طور ملموس قابل درک است که خود شاهد انجام کارواش به واسطه‌ی استفاده از مواد نانو باشید. در صورتی که خواهان انجام کارواش در محل خود  و یا مشاوره خرید خودرو  هستید با ما تماس بگیرید.    
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.